lite varmare.

idag vaknade jag typ vid 9 för anna messade mig, och hon hade jätteont i sin tand :( , ville i tandläkaren men hon konstaterade att det va för tidigt, så hon somnade om, jag med, vaknade sen igen vid typ 14? slängde mig i duschen, drack lite frukost, körde till farfar, snacka, tog en kopp kaffe sen stack och köpte cigg typ, sen åkte jag mot anna, ringde o så, hade ju sagt ajg skulle bara duscha sen skulle jag dyka upp, men det mongot hade ju somnat igen, haha så där stog jag, ingen svarade och ingen öppnade dörren heller för den delen, så efter typ 2 minuter körde jag igen, hinner inte längre änn ner till ica, så får man ett mess "Waj? var e du?" hahah störd e anna, men endå så bra, så fick ju köra tillbaka, anna åt frukost, vi kollade tv, sen fixade anna sig medans jag vilade lite i hennes säng, och lekte lite med PÅSEN heter hon hahah,

och för er som inte vet vem påsen a.k.a chippen är så är den annas kisevalp som jag köpte till henne som julklapp, jättesöt, kolsvart.



söta båda två (:

när anna var färdig stack vi till mig och gick ut med nisse, han bajsade jätteäckligt idag igen hahah, sen kom vi in så drack jag lite middag typ, hah så hittade vi något helt sjukt cp barnprogram på tv som vi skrattade sönder till, asså bokstavligt, nt skrattat så mycket på länge, hahaha handlade typ om 2 vetifan va dom va för något, men dom hette iaf iggelpiggel & mackapacka hahahah, och det va bara cp helt enkelt hahaha, sen körde vi en liten sväng i stan, så va anna tvungen att åka hem, men hon ville egentligen inte hah, åkte hem, käka typ kvällsmat, sen hämta kattis på jobb, åkte till henne, pratade lite, myste lite, kollade en film och så, fick ett jättefint halsband, tack baby, får ta en bild och lägga upp sen :)

out.

Kommentarer
Postat av: polly

hehe, du tycker det va (; nej, tyvärr min kväll e redan planerad och ölen bara står här och väntar ;p heh !!

2009-02-28 @ 15:17:44
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0