snetändning på livet.

känns som det mesta i mitt liv är skit juuuust nu, bara snear på allt asså, det räcker inte med att man går på fucking aktivitetsstöd på arbetsförmedlingen för att dom är för värdelösa för att fixa ett jobb till en FAST det är deras jobb, snart varit det i 100 dagar fan, och jag slackar inte ens? fan på af varje dag, åker runt till fitt skit jobb men endå ingenting, vet ni att en arbetsgivare på arbetsförmedlingen i snitt fixa 4 jobb PER FUCKING ÅR till någon? seriöst, vafan är det för jävla statistik, man snear ju på riktigt, sen såklart varje gång man får pengar så är det något man måste betala DIREKT eller någon man är skyldig pengar så det försvinner ju på typ 10 dagar om inte mindre, så slutar det med att man får låna ännu mer pengar, riktigt trött på denna skiten nu, har inte varit 100% frisk på 3 månader, jag börjar bli frisk, mår bättre o allt, får mer energi så är det något annat som dyker upp HELA JÄVLA tiden, kommer snea vilken sekund somhälst, INTE NOG MED ATT DETTA RÄCKER så är man fucking surrounded by snitching bitchass fucking bögar, och dom som man minst tror skulle snacka bakom ens rygg, jo klart somfan det är dom som snackar, så jag tar denna stunden och säger fuck snitches, you rat, you die.



känns oxo som det är ALLTID något som man måste städa undan, eller diska undan, eller något som måste köpa, inte tillräckligt hit & dit, det e nästan sluuuuuut, jag hinner inte ens fylla på mitt dagliga batteri föräns det är slut igen, trött på det, behöver komma bort från denna jävla hålan ett tag, men hur? inga pengar, inget jobb, nästan allt är bara skit just nu, detta blogginlägget blir bara skit, bara klag hah, måste ju skriva ner allt någonstans o få ut det, så tills vidare får ni stå ut med det.

peace,fred,salam.

Kommentarer
Postat av: LeeNus

Ibland ät allting fucking tungt bara, du vet hur jag haft det och tror jag vet ungefär vad du känner, du vet att jag alltid finns där broder! <3 luf u until the day i fucking dör!

2009-04-18 @ 01:02:46
Postat av: Sandy

finns för dig älsklingen, ALLTID... loveu <3

2009-04-18 @ 02:21:21
URL: http://uddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0