tp <3

idag vaknade jag runt 10 hos josefin, hon ringde igårnatt runt 02 och frågade om jag ville komma över, eftersom jag har vänt på dygnet helt så sa jag varför inte, såg lite film, rökte lite vattenpipa, mys helt enkelt, stack till ica runt 4 och köpte bullar hah, skit tidigt men endå, kom tillbaka till jossan, så hade hon dukat fram lite och så, käka några bullar, såg en film till, sen somnade vi i hennes nya mega säng typ 1,80 säng lrngt? jesus lixom, så åkte jag hem vid 12 efter några bullar till, somnade när jag kom hem, vaknade runt 14, utav att jonte ringde, så jag stack och träffade honom, han hade fått några timmar på sig att fixa praktik plats annars skulle han bli utslängd från skolan haha, så stack vi till stan, behöver ju nya dojjs så gick in på trampolin och hittade ett par Henri Lloyd, rätt softa faktiskt, så kom tillbaka nyss, va ruskigt trött sprang upp till rummet och tänkte sova, men så såg jag att nya House hade kommit ut så tankade det och sitter och kollar just nu, men så fick jag ett litet blogg ryck, så here i am hah.



Imorgon måste jag fan åka till farmor & farfar för jag har inte varit där på 2 dagar hah, spenderar mycket tid där uppe nu känns det som, så måste jag en sväng till väla kolla present till min käre lillebror, har ingen anning vad jag ska köpa, dyker väl upp något när man går där, hmm idag också när jag var i stan så testade jag lite jackor och så, och jag som har beställt en L Canada Goose jacka isåg att den va feting för stor så jag ringde och frågade om dom kunde fixa en M istället, hoppas dom finns kvar, isåfall får jag den nu till helgen, så det blir nice, har ju sprungit runt i min andra jacka som inte är så jättevarm men som skulle klara den "svenska vintern" som försäljaren sa i affären, det gör den inte :( 

får se vad som händer ikväll, vill nog göra något men vi får se vad som dyker upp helt enkelt, pallar nt bara sitta inne, även om det är skit väder ute!
kanske får sitta och tänka på vafan jag ska köpa till alex, även vad jag ska dricka på fredag, har inte druckit och festat riktigt hårt på extremt länge, så får väl ta igen allt det på fredag, en runda till systemet imorgon också kanske hmm, får se hur det spelar ut sig.


kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0