top

Vaknade hos Josefin, utav att jag höll på att dö typ, fick inte in ngn luft, var så stopp i näsan och förkyld att jag fick panik haha, efter någon andetag med munnen så lugnade jag mig haha, åkte hem, gick ut med nisse, slängde i mig lite frukost, och det blev en burk tonfisk iome att jag är på atkins dieten igen, inga kolhydrater alls, hmm, ringde till arbetsförmedlingen bokade ett möte och lite så, pratade med jossan i telefon , nu ska jag titta ett avsnitt av house.

Efter House måste jag slänga mig i duschen, vattna mig, sedan vet jag att under dagen måste jag sätta igång lite tvätt, tömma diskmaskinen & åka och handla, så har iaf något att göra idag, men är man förkyld så är det inte så jättekul, men tar det som det kommer helt enkelt



kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är för lika du o alex

2009-01-03 @ 11:50:25
URL: http://thaamarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är för lika du o alex

2009-01-03 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0