tiffany blews.

klockan är nu 00:22 jag har suttit och kollat lite på The Office, heh sett typ 2 sesons på typ 1 vecka, riktigt härligt heh, humm, mycket har hänt dom senaste dagarna men jag kommer inte skriva allt, fyllde år den 6:e så det firade jag dagen innan, men min bror som fyllde år 30:e nov så han hade hyrt backstage baren på The Tivolie här i Helsingborg, det blev riktigt roligt, jag hade fett roligt, min bror också, hahah kvällen slutade med att Andi ville gå och leta bråk, men vi hittade inget :( så tog bussen hem och deckade helt ensam, 

dagen efter var det min födelsedag, som jag inte var så jättesugen på att fira, så det slutade med att jag satt hemma själv, mossan var iväg, pappa jobbade, brorsan var iväg, så jag träffade rami lite, ganska händelselös kväll, men det fungerade, söndag spenderade jag med marlene, mys hela dagen, mådde inte så jättebra pg.a lite oförutsägbara händelse kvällen innan, så vi va hos mig och myste hela dagen, kollade tv, kollade film, käkade pepparkakor och mös helt enkelt, när klockan närmade sig 22:30 så messade jag med anna som skulle komma hem från Sthlm så jag åkte och träffade henne, skit mysigt, vi åkte en sväng, satt en liten runda på Ica och käka en lussebulle och drack Pucko, åkte lite mer, sen hem och nanna,

Måndag stack jag och träffade några vänner, slutade med att jag deckade hos josefin efter en ruskigt hård kväll, fylld med det mesta, mycket händelserik kväll, vi satt hos en annan vän och krökade, sen gick vi ut, festade, sen va det dags för bråk, och vem lyckas inte slå en sprick i sin handled, jo krille, så jag har sån jävla vet inte ens vad det heter, men den sitter runt handleden och dess syfte är att jag inte ska vrida för mycket så det kan läka, hah men gör nog ondare på han som blev träffad, usch.



hmm, idag hr det inte hänt mycket för när jag vaknade mådde jag inte alls bra sedan igår, tror det va lite för kyligt hos jossan, men sötnosen värmde majj för hon kännde jag var kall, hah inte ofta man vaknar mitt i natten helt typ full och ett par varma händer myser en varm <3, hmm nu ska jag forsätta se lite office, sen en sväng till josefin kanske? vi tar det som det kommer helt enkelt, hah älskar dajj mitt lilla crackluder hahahahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0